۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۲۶

یحیی گل محمدی:

از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم/ سایپا بازیکنان با انگیزه‌ای دارد

از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم/ سایپا بازیکنان با انگیزه‌ای دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که مهاجمان این تیم تمرکز لازم را در دیدار مقابل سایپا نداشتند، گفت: در این بازی از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم و باید روی این موضوع کار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر سایپا البرز در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه تختی تهران گفت: متاسفانه در بخش تهاجمی مشکل داشتیم و از فرصت‌هایی که خلق کردیم استفاده نکردیم. البته در فاز دفاعی خوب بودیم و دروازه‌بان و مدافعان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم با آنها به گل برسیم که این کار را انجام ندادیم و در دیدارهای بعدی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. اینکه موقعیت‌سازی می‌کنیم خوب است ولی باید از فرصت‌ها استفاده لازم را ببریم.

این مربی کسب یک امتیاز را از سایپا خوب دانست و گفت: شاید بازی زیاد خوب نبود ولی کسب همین یک امتیاز را باید ارزشمند دانست. به نظرم سایپا در این فصل پدیده لیگ است و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را در ترکیب دارد.

دیدار تیم‌های سایپا البرز و نفت تهران در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و با تساوی خاتمه یافت.

کد خبر 2135549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha